2012. december 17., hétfő

Köszöntő

Kedves Olvasók!

Azért gondoltam elindítani ezt a kis blogot, hogy a 2009 júliusában megkezdett - s még korán sem befejezett - családtörténeti kutatásaimról aktuális híreket adjak mind a legtágabb értelemben vett családnak, mind pedig azoknak a számomra nagyon kedves embereknek, akik életem egy-egy szakaszában (vagy egész eddigi lefolyásában) mellettem álltak/állnak.
Így utólag sajnálom, hogy nem rögtön az elején kezdtem el ezeket a kutatási adatokat egy ilyen fórumra beírogatni, de a teleírt füzet- és jegyzetlapok elég támogatást adnak ehhez az újkeletű munkámhoz. Már a kutatás legelején az volt a célom, hogy a 40. születésnapomra meglepjem magam - és a családomat - az ősök történetével. Apai ágon a családfa már többé-kevésbé teljes, anyai ágon még vannak hiányosságok (például nagyanyai dédapám erdélyi ága), de bízom benne, hogy idővel több dimenzióban is tisztábban fogok látni.
Mióta elkezdtem a családfakutatást, igyekeztem egy kisebb geneológiai szakkönyvtárat is létrehozni, mely a mai napig szépen lassan, de bővül. Ezt két dolog is inspirálta. Egyrészt ötletet szeretnék meríteni belőlük, hogy a majdani családtörténetem a lehető legjobb, legalaposabb és legkönnyebben érhető, élvezhető olvasmány legyen mindenki számára. A másik, ami a kis könyvtár létrehozását indokolta, az a történelem, mint tantárgy, mint a múlt iránti dolgok tisztelete és szeretete.

Fogadja hát mindenki ezt a kis blogot olyan nagy szeretettel, amellyel én készítem most az Ősök történetét, valamint ennek ízelítőjeként ezt a weblapot!

Végh László Flórián

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése