2012. december 20., csütörtök

Végh-ág: Temetői séta Ócsán és Alsónémedin

A mai napon az ócsai és az alsónémedi temetőbe látogattam el, s igyekeztem lefotózni a tágabb értelemben vett családhoz tartozó sírokat, valamint feljegyezni a sírhelyek számait.
Ócsán 15 Viola-sírt és egynéhány egyéb oldalági rokon családnevével ellátottat dokumentáltam, akik szerepelnek a már így is eléggé szerteágazó lombkoronán. Alsónémedin csak az új temetőben jártam, egy Violát ott is találtam, valamint 17, olyan igazoltan Végh-sírt is le tudtam fotózni, akik a pusztán apai ágon vezetett Végh-családfán szerepelnek; illetve találtam új személyeket is, akik eddig rejtve maradtak előttem, ugyanis sajnos a megyei levéltárban kb. egy éve nem kutatható - restaurálás miatt - alsónémedi 1927-38 közti házassági anyakönyve. Remélem jövőre ez mihamarabb megváltozik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése